
veelgestelde vragen
​
heeft u vragen over onze kerstpakketten, het bestelproces of de levering? kijk dan naar onderstaande vragen. Staat uw vraag of antwoord hier niet tussen neem dan gerust even contact met ons op. wij zijn op kantoordagen tussen 9.30 en 15.00 uur te bereiken.
wat is de minimale besteleenheid?
Voor de gehele collectie geldt een minimale afname van 8 stuks. Het combineren van pakketten is mogelijk als u daarvoor de minimale besteleenheid aanhoud.
kan ik een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. Wij maken graag een afspraak met u in onze showroom om een goede inventarisatie te maken van uw wensen. Zodra wij u onze collectie hebben laten zien in onze showroom volgt de offerte. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte voor akkoord geven per mail. Daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en vragen de beschikbaarheid voor u op. Tevens ontvangt u de bevestiging/factuur per mail.
kunnen de kerstpakketten op huisadres geleverd worden?
Ja, dat is mogelijk. Wij berekenen daarvoor € 9,95 extra kosten. Het pakket wordt van extra verpakkingsmateriaal voorzien ter bescherming tijdens het individuele transport, het kaartje met uw gegevens als afzender wordt meeverpakt, de verzendstickers worden op de dozen geplakt en er wordt verstuurd.
hoeveel bedragen de transport kosten?
Verzending doen wij voor een vast tarief per afleveradres. De tweede en volgende pallet per afleveradres leveren wij altijd gratis. Uw bijdrage in het transport bedraagt € 55,- per afleveradres. Belgie €99,- per afleveradres. Losse pakketleveringen naar individuele adressen bedraagt € 9,95 (keer 2 voor België) per pakket. De pakketten worden voorzien van extra inpakmateriaal ter bescherming, uw gegevens als afzender worden toegevoegd en de verzendstickers worden op de dozen geplaatst. Transport naar overige landen is maatwerk, prijzen worden op aanvraag verstrekt. Expresslevering voor 12:00 is mogelijk, de kosten hiervoor bedragen €75,00 per adres.
word mijn order bevestigd?
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.
hoe worden mijn kerstpakketten geleverd?
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.
hoe worden mijn kerstpakketten verpakt?
Alle artikelen worden met zorg in de feestelijke kerstdoos verpakt. Alle etiketten naar boven gericht en extra beschermd verpakt met feestelijke cellofaan sliertjes van gerecyclede materialen. Het geheel wordt feestelijk en als cadeau verpakt.
wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?
Wij werken met de beste transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt
kunnen wij een eigen kerstkaart of brief mee verpakken in het kerstpakket?
Ja, dat kan. U dient dit aan te geven in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Neem contact op met onze klantenservice om de uiterste aanleverdatum af te stemmen. Het meeverpakken van uw kaart of brief doen wij gratis als extra service.
vindt de levering plaats in de ochtend of de middag?
De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00uur en 18.00uur. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op
waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar info@christmas-junkie.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
ik ben iemand vergeten. kan ik bij bestellen?
U kunt te allen tijde bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.
mijn vraag staat er niet bij. wat moet ik doen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice. U vindt al onze bedrijfsgegevens onder contact. Wij helpen u graag verder.